Nenän säännöllinen huuhtelu, allergiat ja nenävaivat.

Nenän terveyden ylläpitämisen on oltava tärkeä osa rutiineitasi. Toisaalta joka talvi palaavien bakteerien ja virusten torjumiseksi – mutta myös siksi, että nenä, joka ei ole tukossa, auttaa sinua nukkumaan paremmin ja estää viruksia ja bakteereja siirtymästä syvemmälle kehoosi.

Nenän säännöllinen hoito

PHYSIOMER on luonnollinen ratkaisu flunssaan ja nenävaivoihin. Saint-Malo lahden luonnollisen meriveden ansiosta PHYSIOMER-sarjan PHYSIOMER Normal Jet, PHYSIOMER Strong Jet ja PHYSIOMER Baby -nenähuuhteet puhdistavat nenän tehokkaasti, mikä auttaa vähentämään riskiä nenävaivoille.

Oireet ja hoidot

Flunssa ja muut nenävaivat voivat iskeä nopeasti, joten saatat tuntea olosi nopeasti kehnoksi. PHYSIOMER-sarjan nenähuuhteet PHYSIOMER Normal Jet, PHYSIOMER Strong Jet ja PHYSIOMER Baby lievittävät tehokkaasti mutta hellävaraisesti flunssaoireita, kuten tukkoista ja vuotavaa nenää. PHYSIOMER puhdistaa nenän ja ylemmät hengitystiet, jotta hengittäminen on helpompaa flunssan ja muiden nenävaivojen aikana. Jos haluat luonnollisen ratkaisun, joka tarjoaa kaivattua helpotusta flunssaoireisiin ja auttaa helpottamaan hengittämistä, voit kokeilla näitä tuotteita.

Luonnollisesti tukkoisuutta lievittävä nenäsuihke

Onko sinulla flunssa- tai allergiaoireita? PHYSIOMER Hyperton- nenäsuihke voi auttaa sinua lievittämään oireita – apuna kaikki hyvä merestä.

PHYSIOMER Hyperton koostuu mineraalipitoisesta suolavedestä, joka auttaa palauttamaan nenän limakalvojen normaalin toiminnan ja poistaa ylimääräistä nestettä. Tämä luonnollinen ratkaisu lievittää nenän tukkoisuutta flunssassa, nenä- ja poskiontelovaivoissa sekä allergioissa.

Vilustuminen ja flunssa

Aivastelu, kuume, nuha, nenän tukkoisuus, kurkkukipu ja päänsärky – flunssa tuo mukanaan useita oireita. Flunssa on ihmisten yleisin tartuntatauti, joten useimmat aikuiset sairastuvat flunssaan kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Siksi kannattaa miettiä oireiden ennaltaehkäisyä ja hoitoa ennen niiden esiintymistä. Flunssien vähentämiseksi talvikaudella ja hengityksen helpottamiseksi flunssan aikana PHYSIOMER® tarjoaa kattavan valikoiman nenänhoitotuotteita. PHYSIOMER-tuotteet ovat aktiivisesti ja hygieenisesti ennaltaehkäiseviä tuotteita, jotka auttavat erilaisissa nenävaivoissa.

Nenän tukkoisuus ja muut nenävaivat

Tiesitkö, että PHYSIOMER Normal Jet, PHYSIOMER Strong Jet ja PHYSIOMER Baby voivat hoitaa tukkoista nenää ja tehdä hengittämisestä helpompaa? Luonnolliset tuotteemme sisältävät merivettä ja lievittävät nenän tukkoisuutta kosteuttaen samalla nenäkäytäviä. Suojaa perhettäsi sairauksilta tai hoida hengitysvaikeuksia turvallisella, tehokkaalla ja luonnollisella ratkaisullamme nenän tukkoisuuteen. Nenän puhdistaminen PHYSIOMER Normal Jet-, PHYSIOMER Strong Jet- ja PHYSIOMER Baby -nenähuuhteilla puhdistaa nenän tartunnanaiheuttajista ja auttaa palauttamaan nenän limakalvoille suojakerroksen.

Allergiat

Onko sinulla herkkä nenä, jolla on taipumusta siitepölyallergiaan? PHYSIOMER tarjoaa valikoiman tuotteita, jotka on suunniteltu erilaisiin oireisiin. Esimerkiksi PHYSIOMER Hyperton on nenäsuihke, joka lievittää flunssan, nenä- ja poskiontelovaivojen (poskiontelontulehduksen) ja allergian aiheuttamaa nenän tukkoisuutta. Se vähentää paineen tunnetta poskionteloissa, soveltuu erityisesti kroonisiin oireisiin ja sitä voidaan käyttää päivittäin. Allergiaoireissa PHYSIOMER Hyperton -nenäsuihketta voidaan käyttää vähentämään nenän limakalvoturvotusta. Se on valmistettu suolavedestä, joka on hellävarainen nenän herkille limakalvolle, joten se ei aiheuta sivuvaikutuksia, kuten ärsytystä tai kuivuutta, eikä riskiä riippuvuudelle.

PHYSIOMER Strong Jet

PHYSIOMER Baby